Säljer ni med WooCommerce och fortfarande hanterar produkter, lagersaldon och ordrar manuellt?

Många e-handlare som använder WooCommerce som e-handelsplattform hanterar fortfarande sina ordrar, produkter, lagersaldon med mera manuellt. Det är tidskrävande på många sätt och hindrar er från att lägga tid på rätt saker.

Med hjälp av integrationer till ert affärssystem eller till era leverantörers system och produktlistor kan allt detta skötas automatiskt medan ni fokuserar er tid på annat i verksamheten. Låt tekniken sköta detta åt er i stället.

Kontakta oss om ni vill spara tid och i stället fokusera på det ni är bäst på.

Man lutar sig tillbaka och slappnar av
Lagersaldon från affärssystem, PIM eller leverantörer

Se till att era produkter och dess varianters lagersaldon uppdateras automatiskt genom att en eller ett par gånger per dygn kolla om lagersaldot har ändrats. Integrationen ser då till att uppdatera till korrekt antal i lager så att det aldrig blir ett glapp om kunden beställer något som inte finns.

Finns produkten i lager hos leverantör men inte hos er? Inga problem – här kan vi utnyttja WooCommerce’s inyggda restorder-funktion. Då sätter vi en status på produkten som säger att den tillåts för restorder och kan skriva ut en speciell text för besökaren om att leveransen dröjer ett par dagar längre.

Automatisera produktdata
Hämta produktdata, SKU:s, artikelnummer, produktnamn, texter och varianter automatiskt med en integration mot ert PIM eller affärssystem. Med denna integration hanterar ni bara produkterna på ett ställe och ni behöver aldrig lägga upp eller ändra en produkt manuellt i WooCommerce igen.

Ordrar direkt in till ert affärssystem

Med en integration till ert affärssystem slipper ni hålla koll på ordrarna i WooCommerce. Ordern läggs då in direkt i ert affärssystem och skapar en faktura eller bokför automatiskt.

Er egen integration

Behöver ni någon annan typ av integration mot WordPress eller WooCommerce? Vi hjälper er.